Doprava a platby

Vážení zákazníci, vzhledem k aktuální situaci a vytíženosti našich dopravců může dojít k prodloužení doby doručení.
O přesném termínu Vás budeme telefonicky informovat.

Doprava se Vám automaticky načte dle hmotnosti produktů vložených do košíku. 

Informace o doručení zboží CZ_5  

  • Doba dodání zboží, které je skladem, nepřesáhne 4 pracovní dny, a to až v 96% případů. V měsících hlavní sezóny (květen – prosinec) se jedná o 4 - 6 pracovních dnů.
  • Vždy se snažíme upravit termín dodání tak, aby co nejvíce vyhovoval Vašim požadavkům.
  • Nejsme schopni garantovat den, ani hodinu doručení zboží.
  • Dopravce má na doručení zboží od naší expedice 2 pracovní dny.
  • Dopravce má auto s čelem, zboží složí vedle auta na zpevněnou plochu a další manipulaci si musí zákazník zajistit dle vlastní potřeby.
  • V případě dopravy na paletách si projděte obchodní podmínky.

Doprava zdarma se vždy vztahuje pouze na produkty, u kterých je uvedená po území ČR. Produkty s dopravou zdarma není možné posílat společně s dalším materiálem. Dopravce si vždy účtuje za každou paletu podle hmotnosti. 

 

Informace o doručení zboží CZ_5

Pokud se jedná o větší množství materiálu, můžeme Vám dopravu poptat individuálně.

 

VŮZ S HYDRAULICKOU RUKOU - nabízíme zákazníkům pouze individuálně dle poptávky v okolí prodejny.

 

POKYNY K PŘEVZETÍ ZBOŽÍ:

  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu.
  • V případě zjištění zjevného porušení obalu zásilku nepřebírejte a tuto skutečnost neprodleně oznamte dopravci i nám jakožto odesílateli. Nenechte se dopravce odbýt a sepište s ním protokol o poškození!
  • Podpisem předávacího protokolu přepravce kupující stvrzuje, že zásilka byla dodána v pořádku a splňovala všechny podmínky. Na případnou pozdější reklamaci ohledně poškození, porušení obalu zásilky nebo zboží, nemůže být brán zřetel. Pokud není sepsán protokol s řidičem, nikdo nám ani Vám škodu na zboží nenahradí.
  • V případě, že zjistíte závadu na zboží později, vztahuje se na daný výrobek klasická reklamace a k tomu daný postup (viz Obchodní podmínky a Reklamační rád).
  • V případě jakýchkoli dotazů a nejasností nás neváhejte kontaktovat

 

Obchodní podmínky dopravy na paletách naleznete zde.

,, Nakládání a vykládání zásilek zajišťuje DNP, není-li se zákazníkem dohodnuto jinak. Má-li zásilka nebo několik zásilek manipulovaných u jednoho zákazníka vyšší hmotnost než 500 kg, nebo obsahuje-li kus o hmotnosti vyšší než 60 kg, je zákazník povinen poskytnout přiměřenou pomoc dopravci."

 

 

JSME TU PRO VÁS :)

V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit